marți, 27 iulie 2010

Pictura pe perete''Crengutza cu frunze''




7 comentarii:

  1. ai un talent aparte....mi-ar place sa fiu asa de inspirata ca tine....

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos...imi plac picturile tale..simplu, original si frumos;)

    RăspundețiȘtergere
  3. da ..frumos ..foarte multa munca si pasiune + relaxare in desen..sper sa-ti iasa fiecare desen asa cum vrei sa-ti iasa ..P.E.R.F.E.C.T si frumos..cand dai culoare unui desen parca ii dai VIATA!..si cam asa e in general .asa cred eu despre desenele mele..tine de talent..bv

    RăspundețiȘtergere
  4. va multumesc pentru aprecieri:)
    scuze ca am raspuns asa tarziu:)

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu sunt foarte pasionata de desen si am multe desene facute pe coli A3 am incercat si pe un perete sa fac un desen insa mi s-a sters ...cum se numesc culoril pe care le folosesti sau de care sunt ?

    RăspundețiȘtergere